Markkinointi ja viestintä

Markkinointi ja viestintä

  • Tulossa3 / 2025

    Markkinointioikeus – vastuullinen markkinointi ja markkinoinnin uudet muodot

    Hilma-Karoliina Rozell

    Mitkä viherväittämät ovat sallittuja? Kuinka markkinointia arvioidaan? Mitä sääntelyä kuluttajien antamiin arvosteluihin liittyy?

    109,00 sis. alv. Lisää koriin
  • Tulossa3 / 2025

    Markkinointioikeus – vastuullinen markkinointi ja markkinoinnin uudet muodot Digikirja

    Hilma-Karoliina Rozell

    Mitkä viherväittämät ovat sallittuja? Kuinka markkinointia arvioidaan? Mitä sääntelyä kuluttajien antamiin arvosteluihin liittyy?

    109,00 sis. alv. Lisää koriin
  • 2023

    Yleisradiotoiminta ja markkinat Digikirja

    Mikko Alkio

    Eduskunnan täysistunto hyväksyi 1.3.2022 lain, jolla Yleisradio Oy:stä annettua lakia muutettiin Yleisradiolle sallitun tekstimuotoisen julkaisutoiminnan osalta. Muutettu laki astui voimaan 1.8.2022. Teoksessa käydään läpi uudistunutta lainsäädäntöä yleisradiotoiminnan historian ja muun toiminnan valossa.

    85,00 sis. alv. Lisää koriin
  • 2023

    Yleisradiotoiminta ja markkinat

    Mikko Alkio

    Eduskunnan täysistunto hyväksyi 1.3.2022 lain, jolla Yleisradio Oy:stä annettua lakia muutettiin Yleisradiolle sallitun tekstimuotoisen julkaisutoiminnan osalta. Muutettu laki astui voimaan 1.8.2022. Teoksessa käydään läpi uudistunutta lainsäädäntöä yleisradiotoiminnan historian ja muun toiminnan valossa.

    85,00 sis. alv. Lisää koriin
  • 2019

    Oikeus tietoon – informaatio-oikeuden perusteet (uud.) Digikirja

    Tomi Voutilainen

    Oikea ja luotettava tieto on yksi yhteiskuntamme tukipilareista, ja sen käsittelyä ja hallintaa ohjataan erilaisilla säännöksillä. Ilman lainsäädännön tuntemusta ei voida käsitellä tietojakaan.

    68,00 sis. alv. Lisää koriin
  • 2019

    Oikeus tietoon – Informaatio-oikeuden perusteet (2. uudistettu painos)

    Tomi Voutilainen

    Oikea ja luotettava tieto on yksi yhteiskuntamme tukipilareista, ja sen käsittelyä ja hallintaa ohjataan erilaisilla säännöksillä. Ilman lainsäädännön tuntemusta ei voida käsitellä tietojakaan.

    76,00 sis. alv. Lisää koriin
  • 2017

    Viestinnän lait Digikirja

    Pirkko Pesonen

    Viestinnän lait -teos esittelee keskeiset viestintää säätelevät lait ja säännöt. Teos antaa kattavan kuvan etenkin tietoverkoissa tapahtuvan viestinnän rajoista, vastuusta ja seuraamuksista. Kuka vastaa sosiaalisessa mediassa tapahtuvan viestinnän sisällöstä? Mitkä ovat sananvapauden rajat? Mitä rikkomuksista seuraa?

    65,00 sis. alv. Lisää koriin
  • 2017

    Viestinnän lait

    Pirkko Pesonen

    Viestinnän lait -teos esittelee keskeiset viestintää säätelevät lait ja säännöt. Teos antaa kattavan kuvan etenkin tietoverkoissa tapahtuvan viestinnän rajoista, vastuusta ja seuraamuksista. Kuka vastaa sosiaalisessa mediassa tapahtuvan viestinnän sisällöstä? Mitkä ovat sananvapauden rajat? Mitä rikkomuksista seuraa?

    71,80 sis. alv. Lisää koriin
  • 2012

    Yritysviestinnän säännöt

    Pesonen Pirkko

    Yritysviestinnän säännöt -teos selvittää, miten laki säätelee suullista, kirjallista ja sähköistä yritysviestintää sen eri muodoissa. Mitä tietoja yritys voi tallentaa rekistereihinsä ja mihin saatuja tietoja voi käyttää? Mistä asioista henkilöstölle, asiakkaille ja osakkeenomistajille pitää tiedottaa – milloin ja miten tiedot tulee antaa? Miten hyödyntää viestinnässä sosiaalista mediaa, ja miten antaa raamit sen käytölle?

    61,40 sis. alv. Lisää koriin
  • Vihapuhe Suomessa

    Neuvonen Riku (toim.) Nuotio Kimmo Pöyhtäri Reeta Hannula Ilari Löytömäki Stiina Rautiainen Pauli

    ”Perkeleen rosmot ja loiseläjät!” – Mitä saa sanoa ja miten?

    51,00 sis. alv. Lisää koriin
  • Brändin suoja

    Innanen Antti Jäske Jukka

    Minkä arvoinen brändi on yritykselle? Miksi ja miten sitä kannattaa suojata?

    77,00 sis. alv. Lisää koriin